یار خراسانی گزارش می دهد؛

حرکت لاک‌پشتی باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن

شناسهٔ خبر: 128266 -
چاپ خبر چاپ خبر
اقدامات جاده‌سازی در محور خلیل‌آباد به بردسکن به‌قدری کُند و لاک‌پشتی است که داد همه را درآورده و طاقت همه را طاق کرده است و مردم و رانندگان که چشم امیدشان به تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه است فقط نظاره‌گر یک حرکت آهسته هستند.

به گزارش یار خراسانی، محور خلیل‌آباد -بردسکن در شاهراه چندین استان و شهرستان کشور واقع‌شده است و روزانه اتوبوس‌های مختلف و دیگر رانندگان از محورهای استان‌های یزد، فارس و نیز خراسان جنوبی و سیستان بلوچستان و از طرفی استان خراسان رضوی از شهرهای تربت‌حیدریه، کاشمر، فیض‌آباد، گناباد، بجستان و خلیل‌آباد برای عزیمت به استان‌های سمنان، گرگان و پایتخت کشور از مسیر خلیل‌آباد به بردسکن تردد دارند و از مسیر بردسکن به سبزوار می روند.

در سال ۹۱ فرماندار و نماینده  وقت در مجلس از اختصاص ۲٫۵ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده کردن این محور خبر دادند اما پروژه دوبانده کردن این محور همچنان در کش‌وقوس جذب اعتبارات مانده است.

اقدامات جاده‌سازی در این محور به‌قدری کُند و لاک‌پشتی است که داد همه را درآورده و طاقت همه را طاق کرده است.

در سفرهای مدیران استان اعم از استاندار خراسان رضوی در دولت قبل ونیز دولت تدبیر وامید اجرای این پروژه یکی از طرح‌های مهم نام‌برده می‌شد اما همچنان مردم و رانندگان که چشم امیدشان به تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه است فقط نظاره‌گر یک حرکت آهسته هستند.

 

باید سرعت بیشتری به بحث احداث باند دوم خلیل‌آباد به بردسکن داده شود

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل‌آباد در خصوص این محور اظهار داشت: مدت زیادی از بحث عملیات احداث باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن می‌گذرد و بحث زیرسازی در نقاطی تقریباً انجام‌شده ولی هنوز تغییراتی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه هر روز حوزه مطالبات مردم نسبت به باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن بیشتر و پیگیری‌هایی که از بخش‌های مختلف انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: محور بردسکن به سمت خلیل‌آباد از اهمیت خاص خود برخوردار است و بار ترافیکی بیش از ۷۰ هزار نفری شهرستان‌های هم‌جوار نیز از این مسیر است.

فرماندار خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: تعداد زیادی وسایل نقلیه به شهرستان افزوده شده و علاوه بر این تعداد زیادی از مسافران علی بن موسی الرضا (ع) از این مسیر صورت می گیرد و ضرورت باند دوم را بیش از پیش می کند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه از محور خلیل‌آباد به بردسکن نیز ایمنی این محور به شدت کمتر است، اذعان کرد: در دهه اول محرم بازدیدهایی از هیئت های مذهبی در روستاهای شهرستان انجام می‌شد و اکثر مطالبات مردم در حاشیه این بازدید ها مربوط به احداث باند دوم این محور بود.

قاسم پور عنوان کرد: باید سرعت بیشتری به بحث احداث باند دوم خلیل‌آباد به بردسکن داده شود.

 

پیگیر تأمین قیر برای آسفالت محور خلیل‌آباد به بردسکن هستیم

محمد پارسا، معاون مهندسي و ساخت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در این خصوص اظهار داشت: طبق قولی که به مجموعه شهرستان خلیل‌آباد داده شد، بعد از اتمام بهره برداری ۱۴ کیلومتر ابتدایی محور کاشمر به شادمهر با همان سرعت بحث محور خلیل‌آباد به بردسکن پیش خواهد رفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیمانکار برای آسفالت این مسیر مشکلی ندارد و تنها باید بحث قیر مورد نیاز را پیگیری کنیم و وظیفه خود می دانیم که قیر این مسیر را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها



ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.